Reparatie
Vanaf 1 April 2022 zijn wij genoodzaakt u €20,00 euro in rekening te brengen per opdracht.
Ons team van monteurs is dagelijks bezig met het volgen van de ontwikkelingen op gebied van technologie, hierdoor zijn wij op de hoogte van het laatste nieuws wat ons weer van pas komt bij het adviseren van uw vragen op gebied van reparatie mogelijkheden.
Wat kunnen wij repareren voor u?
Desktop
De oude bekende is de “kast” die in de kamer staat te draaien en als het tegenzit redelijk wat geluid produceert. Toch komen we ze nog steeds tegen en staat de technische ontwikkelingen niet stil op gebied van PC systemen. Door de ontwikkelingen kan het wel voorkomen dat oude PC systemen niet meer gerepareerd kunnen worden omdat onderdelen niet meer aanwezig- of te verkrijgen zijn.
Wij kunnen u informeren wat de mogelijkheden zijn.
Laptop
De onderdelen zijn over het algemeen gemakkelijk te verkrijgen maar toch is er een beperking namelijk het moederbord is nagenoeg niet leverbaar, dit kan inhouden dat uw notebook al na en korte tijd niet meer bruikbaar is en eigenlijk technisch afgeschreven moet worden. Ervaring leert dat 99% van alle opdrachten die niet gerepareerd kunnen worden te herleiden zijn aan een defect moederbord.
Ook een zwak punt van de laptop is de aansluiting waar de oplader in gaat, ook wel DC-jacket genoemd. Wanneer deze aansluiting op het moederbord vast is gesoldeerd moten wij de laptop doorsturen naar een collega die gespecialiseerd apparatuur heeft om de reparatie uit te voeren.
Als de DC-jacket niet vast gesoldeerd zit aan het moederbord kunnen wij de reparatie voor u uitvoeren.
Tablet
De meest voorkomende reparatie is het scherm wat gebroken is.
Wij kunnen van de meeste professionele merken het scherm leveren. Goedkopere merken zoals bijvoorbeeld Denver worden in serie geproduceerd waarna er geen onderdelen achterblijven om te vervangen.
Ook softwarematige problemen kunnen wij voor u oplossen.
Smartphone
Van de meeste smartphones kunnen wij probleemloos het scherm vervangen. Waterschade wordt al iets lastiger maar ook hier hebben we wel succes mee gehad.
Ook met softwarematige problemen helpen wij u graag.
Webdesign
–
Procedure reparatie.
- U kunt uw reparatie binnen onze openingstijden bij ons aanbieden.
- Wij maken een opdracht van uw klacht.
- Wij streven ernaar uw klacht binnen 5 tot 7 werkdagen te verhelpen.
- Als wij onderdelen moeten gebruiken nemen we contact met u op om te overleggen en toestemming te vragen.
- Nadat uw klacht is gerepareerd krijgt u van ons bericht dat de computer of notebook opgehaald kan worden.
- Bij aflevering ontvangt u een rapport van de werkzaamheden die wij hebben uitgevoerd.
- Wanneer er onderdelen in rekening worden gebracht ontvangt u een factuur die u kunt voldoen door betaling met PIN of contant.